Mijn foto

Contact Personen

  • Ondernemerschap door zelfontplooiing.
    "De ondernemer bepaalt het succes van de onderneming" is een bekende one-liner. Wij voegen daar iets aan toe: "Hij moet zich wel willen verdiepen in zichzelf en in datgene wat de onderneming nodig heeft". De praktijk laat zien dat er nog teveel ondernemers te gemakkelijk en onvoorbereid aan de slag gaan, met name waar het de eigen vaardigheden betreft.
  • Netwerk Menskundig Adviseurs
    Het MAN is het landelijk netwerk van en voor menskundig adviseurs. Een naam voor een betrekkelijk nieuwe beroepsgroep in de eerste lijns zorg. Een beroepsgroep die bestaat uit individuen met ieder een geheel eigen benadering. Wat hen bindt is een ooit gezamenlijk genoten opleiding/leergang.
  • Nederlandse Orde van Beroepscoaches
    De Nederlandse Orde van Beroepscoaches, kortweg NOBCO genoemd, is de belangenbehartiger voor professionele coaches en mensen die het vak van arbeidgerelateerde coaching, zelfstandig, in buro-verband of in hun organisatie beroepsmatig uitoefenen.
  • Martien van Steenbergen
    Martien is a Wise Fool, Apprentice Healing Master and touched by software.
  • Andrea Slee
    Andrea staat verandermanagers en leidinggevenden bij met gerichte en bewust gekozen communicatie.
  • Laura Babeliowsky
    Workshops, info, tips en ideeen over effectief acquireren.
  • Tonny Teuwisse
    Het grafisch vormgevingsbureau dat aandacht schenkt aan uw product!

Boeken & Films

  • Marjan van Lier: De 9 deugden voor je werk ISBN 90-274-6885-0
    Marjan laat zien hoe negen deugden helpen bij het vinden van jouw antwoorden. Door het her-inneren en toepassen van deugden in tal van werksituaties en thuissituaties leer je het juiste midden te kiezen en opnieuw tevredenheid en geluk te vinden én te behouden!
  • Julia Cameron: The Artist's Way: A Spiritual Path to Higher Creativity [10th Anniversary Edition]

    Julia Cameron: The Artist's Way: A Spiritual Path to Higher Creativity [10th Anniversary Edition]
    Nederlandse vertaling met subtitel 'Vind je eigen inspiratie' ISBN 90 6038 482 2


Email abonnement



Managementsite.NL

Managersonline.nl

Overheidscommunicatie

« Kunt u uw managementstijl aanpassen? | Hoofdmenu | Hoe worden onze hartstochten gemanipuleerd? »

25 maart 2007

Reacties

Erno Hannink

Alweer een maand voorbij.....
TIP: Een blog is pas echt interessant als deze wordt bijgehouden.

Martien van Steenbergen

Voorkomen is beter dan genezen vind ik. Dus betrek je klanten intensief bij de ontwikkeling van je producten en diensten. Da's pas transparant. En de beste manier om tevreden klanten te groeien. Zoek ff in hoofdstuk 9 "Relationship Tech" van Kevin Kelly's New Rules for the New Economy naar "And whoever has the smartest customers wins."
Zie http://www.kk.org/newrules/newrules-9.html

De meeste bedrijven hebben het echter moeilijk met consumer driven innovation, costumer care en wikinomics. Sla de huidige Emerce er maar eens op na. http://www.emerce.nl/artikel.jsp?id=1903400&rubriek=104943

De reacties op dit bericht zijn afgesloten.